Welkom op de Groentenhof

De Groentenhof is nu zestien seizoenen onderweg, sinds mei 2007. De blog vertelt over het reilen en zeilen, wel en wee. Er komen onderwerpen aan de orde die van belang zijn voor de biologische teelt.

zondag 20 december 2015

2015 renovatie schuur 3

Avond valt - winter; zon laag en temperaturen hoog - snel donker ... niet dat ik somber ben. De vaart is er een beetje uit ... afwerken kost altijd meer tijd dan je denkt.


Zaterdagmiddag tien voor vijf, op de valreep nog een paar foto's.

Het buitenteam van landgoed Duivenvoorde wil ik lofprijzen. Dick, Jan en Eric dank! Aanvoeren van zand, timmerhout, materialen en afvoeren van bouwafval. Ik kan niet zonder ...


Waar ik dit nu weer aan te danken heb, ik weet het niet?


De 'nieuwe' schuur van de andere kant bekeken.

In zijkant rechts op de foto wordt een wijde deur met duimscharnier geplaatst. En natuurlijk voorzien van een boerenklink.


Een vrolijke bende, en Gradus schommelt verder ...

Nou ja, wat valt er nog te zeggen? Tja, dat we lekker bezig zijn ...

Lees ook het vervolg: deel 4 of start bij deel 1 

Geen opmerkingen: