Welkom op de Groentenhof

De Groentenhof is nu zeventien seizoenen onderweg, sinds mei 2007. De blog vertelt over het reilen en zeilen, wel en wee. Er komen onderwerpen aan de orde die van belang zijn voor de biologische teelt.

zaterdag 5 mei 2012

voortgang week 18 (2012)

Een moeilijke week. Verdriet!
Liefdesverdriet, of gaat het alleen over tuinmansverdriet?

Uhmm, beide misschien wel. Ik durf het u niet te zeggen.
(Er zijn inmiddels 750 pageviews per maand! Dan moet je wel op je woorden gaan letten. Toch?)

Sowieso tuinmansverdriet, dat is er altijd, iedere week.
De vreugde wil ik benadrukken! De vreugde van buiten zijn, vrij zijn.

Hoog tijd dat u een bloemetje krijgt: wilde bloemen; 
uitbundige dagkoekoeksbloem
De bos is nu nog mooier.

Maar mijn jeremiade is nog niet helemaal ten einde. Voortdurend het gevoel dat je in de weg zit. Heel vervelend!

Mijn eigen pauzeplekje - met directeursstoel -  enfin, als familie winterkoning nu maar flink veel wortelvlieg vangt, pas ik me voor deze ene keer wel weer aan (zie ook aardbeien en winterkoninkje: is leuk!).


Komende week volgt een bericht over sperziebonen, peulvruchtenaardappelen telen en misschien een bericht over wortelen. Op de Groentenhof is het gewoon hard werken geblazen. Dat ziet u!

Geen opmerkingen: